Bankrutt

Jag funderar på att sälja mig själv. Jag har inga pengar och ingen motivation. Jag har inte ens råd med en tian lott och inte för att jag skulle vinna på den heller. Jag orkar inte utbilda mig till typ hjärnkirurg heller, tjäna fett med cash för att gräva i folks hjärnor med skalpell. Folk som utbildar sig till hjärnkirurg är sjuka i huvudet, för man måste ju brinna för sitt arbete, eller hur? Eller tillexempel gynekologer? Varför, jo de måste vara sjuka i huvudet de med. Så är det med alla sådana jobb.. Man måste ha någon konstig passion för något konstigt som inte normala människor har för att kunna tjäna på det. Usch. Jag hatar min filosofilärare, hon är en jävla konservburk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0