Turbon håller i sig

Idag började dagen med historia. Vi fick reda på att vi ska ha prov på hela 1:a och 2:a världsskriget, inom en snar framtid, samt fetreflektion över kalla kriget.

Sedan var det dags för musikarnas slutkonsert "jakten på körsjälen" i folkets hus.

Jag köpte kaffe för 18 kronor och gick sedan för påfyllning.. Jag blev speedad och kommer inte ihåg så mycket av vägen tillbaka till skolan.

Där jag åt lunch, skakade som satan.. Snurrig i bollen men slutförde min måltid..
Blev upphämtad av mamma, övningskörde i cirka 1-2 timmar..

Körde ner på staden, mötte min kära Eva. Blev shopping..
1trenchcoat
1blommigvårklänning
1parbrunastrumpbyxor

Sen ett flyktigt hejdå..
Bussen upp till skolan igen.. För utvecklingssamtal. Mina mål står klart för mig, inga konstigheter.. Bara svischa fram reservsuperkrafterna..

Sen upphämtad för övningskörning med mamma.. Rustrafik oh yeah, samtidigt i jakt på en sport behå..

Åkte runt och parkera och i rondeller, raksträcka, trafikljus, högerregel och väja och glida som en världsvan.. Yeah!

Hittade tillslut "The one" och ägnade sedan resten av kvällen åt konditionsträning.

Man måste kunna springa snabbt och hoppahögt om man vill hinna med allt här i livet.

Hehehe Barbie, alltid med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0