Wonderwoman

Jag klev upp, käkade frukost, åkte buss, hade redovisning av den pågående processen av mitt projektarbete barnboken.

Sprang till filosofin, läste och förberedde mitt feta slutarbete om nietzsche.

Sprang till lärarkorridoren, var en kvart försen, läraren var på lunch så jag sprang till matsalen, vräkte i mig och sprang sedan tillbaka, blev tillrättavisad till ett rum, satte mig med provet( hela konstutvecklingen och dess ismer från ca 1850 - 1950, konstnärer, tavlor, årtal) och skrev halva provet..

Till min förskräckelse insåg jag att det endast var 6 minuter till min körlektion!!

Så jag sprang och sprang på gångvägar, mellan hus och över vita vidder i djupsnö till körskolan.. Kom ca 5 minuter försent..

Lärde mig att backa in och parkera
Mellan två bilar och backa och hej och hå.. Körde till min skola.

Överlämnade bilen åt läraren, skyndade in i rummet med provet, fullföljde det och drack sedan en kopp kaffe.

Åkte hem, bytte om och sen ner för ett CX pass + kondition i 1timme och 30 minuter..

Sen ner på stan, köpte snus, sprang till bussen, åkte hem, duschade jävel för att sedan sörpla i mig ca 10 liter köttsoppa och dö i sängen..

Att ligga här, har jag längtat efter sen klockan 07:18.

Och jag hinner med att vara snygg också.

WONDERWOMAN INDEED!


Kommentarer
Postat av: Busken

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-02 @ 22:03:04
Postat av: Linn

Jag ser en vackuuuur qvinna!

2012-04-03 @ 06:48:30
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0