Umeå

För att tala klarspråk: jag blev sjukt backstabbad och fick sparken.. Sannolikheten för att det var mitt klagomål på sexistiska och vulgära utlåtanden från kocken, är nog den enda egentliga anledningen, eftersom den pestspridande skit-äckel kocken och chefen är gamla kollegor och bundisar. Så de gör sig av av mig för att jag ifrågasatt både beteende, moral och tillvägagångssätt.

Jag vet att jag inte är ämnad för varken restaurangbranschen eller vården.. Hatar allt som har med det att göra.
Och kan därför inte söka
Mig till fel väg i livet.
Jag är förvirrad och känner nere.
Men som jag alltid försöker säga. Allt händer av en anledning. Och försöker
Man förneka och dölja sitt egentliga jag, blir man olycklig, förlorar all respekt och ett jävla kryp.

Jag tänker alltid stå upp för mina ideal, värderingar och fortsätta kämpa för rättvisa förhållanden.

Är det någon som inte respekterar det(tex. Min f.d chef) så kan han/hon/den/det dra åt helvetet.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan vad dåligt att dom skulle vara på det viset där då!
Men du fixar säkert något nytt snart! :D

2012-10-15 @ 16:34:12
URL: http://liindaceciilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0