Söndagsmiddag

Tur är väl det att man får lite mat i magen. Kärleksvåfflor med blåbärssylt.

Ännu en vecka väntar med målningar färdigställandet av barnboken och ännu mer skoljobb.
Jag längtar verkligen efter våren nu, efter gräs, promenader och lätta kläder.

Utelivet suger här i Östersund.. Primitiva parningsgolv, dreglande gubbar, överpubertala barn och tusen vakter som leker SS soldater. Jag längtar efter att få lämna den här staden och alla idioter.

Det är tur jag har min kärleksman som hindrar mig från att go crazy bland alla galna maniacs som bryllrar runt som giriga irrhönor utan självdistans, vett och avsaknad av hövlighet.

Ida signar ut slut yeh

....all you need is love.. På så ska det låta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0