Jobb!

Har ju somsagt fått jobb på en nyöppnad restaurang här i Uppsala. Jag trivs med att jobba hårt men är rätt trött när jag kommer hem.

Jag borde ta itu med mitt tempel och bli så välmående som jag förtjänar, men de senaste två veckorna har det blivit brist på träning och välmående.
Stress och flyktiga utekvällar har blivit ett rätt litet problem men ett bestående sådant. Vilket inte alls är varken rätt mot mig själv eller idealen jag försöker stå för.

Det jag helt enkelt måste göra är att skapa tid för mig själv, där jag kan finna min inre harmoni. Jag tror även att stressen och detta leverne så småningom kommer försvinna av sigsjälv då struktur och organisation tar form i min vardag, vilket till stor del är den nyöppnade restaurangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0