May. 24, 2013

Denna veckahar rullat iväg med dunder och brak!
Parisresan är beställd och firade detta lite igår med Renoirfimen.

Hade en oerhört trevlig onsdag som började med seminarium. Sen åt jag lunch på ett utav stans kafeer. Italiensk kycklingpaj med kaffe på maten, samtidigt som jag läste om lautrec och lyssnade på fågelkvitter.

Och efter det mötte jag upp min man, satt i en park och drack en cider innan bion. Kvällen avslutades med vin i gott sällskap och slutligen öl på Upplands nation.

Idag är somsagt flygbiljetterna beställda och jag är så himla uppspeld av förväntan. Detta har jag drömt om så länge jag kan minnas.
Och Förutom dusch, pizza och "Jackie Brown" så slår denna bakosdag alla andra bakisdagar med hästlängder! Snart ses vi Paris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0