2-3 veckor sedan

Torsdagens besök på moderna museet i huvudstaden resulterade i grav förkylning och feber. Jag valde att inte betala in mig på gaultier utställningen eftersom energin inte fanns. Jag gick en runda genom popkonsten och hem fick jag med mig patti Smiths biografi och ett fint vykort med en esso & LSD skylt. 

Sen låg jag hemma och var sjuk. Blev omhändertagen av min man som köpte halstabletter, lakrits/hallon och wienernougat glass. 
På fredagen blev jag väldigt rastlös och jag klädde upp mig, sen gick vi på loppis i kvarteret, köpte en kavel och lite smått. Sedan köpte jag vitamindrycker, redbull och frukt för att sedan åka in till stan där vi gick i secondhand butiker. 

Jag fick mig en ny klänning och kappa. Och Erik hittade en mycket stilig herrjacka. 
Vi avslutade kvällen med pizza och filmen blood in blood out. 

Lördag: Hasse bjöd upp till strömmingskiva så det stod härliga till! Mycket festligt, och flitigt med nubbe. ---> sen repa! Körde igenom låtarna, min röst höll inte. Vi drack vin och åkte tillbaka. 

Söndag: klockan nio, uppstigning. 
Frukost, biskvibak. Sedan gjorde jag amerikanska muffins, förberedde citronpaj för att sedan fullborda de ypperligt goda bakverken. Det tog hela dagen och det var mycket nöje och lite pilligt och kladdigt. 



Men resultatet.. Ja helt fantastiskt. Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0