Gångna veckan!

I söndags blev det kulturernas karneval, utställning och bokinköp på bror Hjorths hus. På måndag vart det lite fest. Tisdag blev det låtmixning, resebokning till Berlin och vin. Onsdagen spenderades i Sthlm. Livespelning på söder, Katla , mycket nice. Torsdag vart det oljemålning ute i hågadal i solljuset och blåsten. Kaffe och riskakor. Sedan liveband på hijazz ->Palermo-> efterfest. Fredag. Livespelning på katalin, där en utav mina konstlärare Stina Wollter från folkhögskolan hade releaseparty för sitt band. Sedan blev det soundsystem dub/reggae dans utan dess like. I strålkasterskenet, i rörelsen, i basen där är jag, jag. Helt naturligt för det mig in i nåt slags symbios. Jag är bara gjord för det helt enkelt. Det var verkligen jätte skönt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0