Update

Påsk var härligt i Uppsala! Vi åt go'middag och hade det supertrevligt.

Veckan efter det var det stress och målande dag och natt.

Torsdagen var det hängning inför vernissagen. Hoppade upp och ner och sprang fram och tillbaka för att hinna klart!

Fredag - Pusta ut, min bästis rullade ner med buss från Umeå. Vi gjorde oss iordning och hux flux var det...

VERNISSAGE TIME!

Mina närmaste hade samlats för att ta del av min slutproduktion och allt gick över mina förväntningar.

Sen begav det sig hem igen, förfest med Amanda. Vi drack vin, lyssnade på världens bästa musik och gick ut och dansade som galningar.

Lördag! Utrensning av mina kläder. Och slutligen åkte Amanda hem på söndagen med en ny garderob!
Helgen var fantastisk och energigivande.

Och nu hat vi halva veckan kvar och jag ligger begravd i skoljobb och träning.
Idag ska jag fixa bränna, för i sommar ska jag skina så som jag är jävligt värd efter dessa tre år!

Det kommer bli fantastiskt. Studentmössan ligger och väntar, balbiöjetterna är införskaffade och jag har människor runt mig som älskar mig.

Jag ska klara det här! Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Min lillasyster!

Du skriver så bra :-) Ser att dagarna är fyllda, så lycka till nu vidare, det här klarar du. Kramis

2012-04-25 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0