Ida i nattetid

Idag har varit en rätt jobbig dag mentalt. Vet dock inte varför. Imorgon ska jag ut och springa i skogen igen. Explosiva härliga jävliga känsla. Konsten att känna sig som en skenande häst i ett annat universum, den behärskar jag. Lyckoruset över att kroppen bär mig och känslan av att vara odödlig. Det ät något jag gillar. Så kändes det igår.

Men idag kändes det som att sommaren skulle gå, "att hösten skulle sluka allt jag aldrig var en del av." Så formulerades tanken i mitt huvud då jag låg i gräset, fick diverse insektsbett och rökte LM. Jag undrade varför och beklagade min hjärnas arma felsprång.. Tror den överarbetar fast jag inte gör sånt som andra gör och blir stressad av.

Jag har ju fått två önskemål om tavlor som jag borde slå slag i saken av. Båda är de utmaningar, vilket skulle stimulera mig, endera positivt eller negativt. Vi får väl se och sen hade jag photoshoot här i köket idag osv, osv... Någon dag ska jag skriva ner min fantastiska parisresa i detalj.. Men det blir en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0