Min tid

Var på bal i fredags, bar höga klackar, på slottet! Drack min favoritcider och pistonhead öl. Lyssnade på dead skeletons hela vägen dit. Dansade hela natten. 
I lördags innan repan drack jag och bjöd på micrat äppelvin på balkongen, bland höstlöven och den svala luften. Cigaretter. 
Sen sushi på det gamla stammisstället vi bodde på förr, 5km från oss nu. Världens fetaste Thaiöl och sushi från paradise. 

Vi repade, kom in i ett groove på 20 min. Jag sjöng, munspelade, taktäggade och tamburinterrade. Sedan tog vi sista bussen till stan, gick på inflyttningsfest, drack vin och dansade ska. Festen för vår del avslutades med gamla toner från den gudomlige Sonny boy williamson II och Eric Clapton och yardbirds. Väckte gamla minnen från högstadiet där detta var medicin. 

Taxiridiiing, panik över taxan, nåväl.. Överbliven pizza och snusk. 

Söndagen tillbringades med sovmorgon, musikinspelande, mat(linssoppa) och kladdkaka. 

Måndag - Karen O i mitt huvud, möte med en kritvit katt som jag pratade med vid fälten och kolonilotten.. Blev mycket sen till bussen men hann på sekunden. kroki med en frodig och kurvig modell. Spenat och lökpaj. Sängen. 


Tisdag - dansa salsa 9:15-14:15
Och nu ska jag ta bussen till stan och kanske spela in en låt ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0